Omboekgarantie

tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. Zelfs tot 1 dag voor aankomst bij een negatief reisadvies of gesloten grens.   

Flexibel

betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren

binnen 24 uur

We begrijpen het als je nog even wil nadenken, je kunt je boeking kosteloos annuleren binnen 24 uur na boeken. Dat gaat heel makkelijk via Mijn Roompot.

  • Omboekgarantie tot 28 dagen

  • Flexibel betalen

  • Gratis annuleren binnen 24 uur

Mijn Vakantiegevoel

Inhoud

Wat is Mijn Vakantiegevoel?

Met Mijn Vakantiegevoel kunt u uw vakantiezaken online regelen. Hierbij kunt u o.a. denken aan de volgende zaken:
- uw vakantiegegevens bekijken of wijzigen
- handige extra’s bijboeken
- uw openstaande posten bekijken en eventuele restantbedragen gemakkelijk online betalen

Voor wie is Mijn Vakantiegevoel bedoeld?

Mijn Vakantiegevoel is bedoeld voor iedereen die onlangs een vakantie heeft geboekt op één van de vakantieparken of campings van Hogenboom Vakantieparken.

Hoe vraag ik Mijn Vakantiegevoel aan?

Indien u een vakantie bij ons geboekt heeft en uw e-mailadres heeft doorgegeven, krijgt u van ons een e-mail. Hierin vindt u de link waarmee u Mijn Vakantiegevoel kunt activeren.

Waarom moet ik mij registreren op Mijn Vakantiegevoel?

Registreren zorgt voor een optimale bescherming van uw veiligheid en privacy. Daarnaast krijgt u toegang tot Mijn Vakantiegevoel met informatie over uw boekingen, de accommodatie en bijvoorbeeld aanreisinformatie. Hiermee kunt u uw vakantie snel en eenvoudig voorbereiden.

Hoe veilig is Mijn Vakantiegevoel en wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Hogenboom Vakantieparken zorgt ervoor dat uw persoonlijke gegevens strikt vertrouwelijk blijven. De privacy van gevoelige gegevens wordt optimaal gewaarborgd door alle gegevens versleuteld over het internet te versturen. Meer informatie over het privacybeleid van Hogenboom Vakantieparken vindt u onder het kopje Privacy onderaan elke pagina.

Wat moet ik doen als ik geen activeringscode (ontvangen) heb voor Mijn Vakantiegevoel?

Als u geen activeringscode heeft ontvangen kan dit verschillende redenen hebben, waaronder bijvoorbeeld een typefout in uw e-mailadres. Mocht u wel een vakantie geboekt hebben maar nog geen activeringscode ontvangen hebben, ga dan naar Mijn Vakantiegevoel en klik op de link 'nieuw bij Mijn Vakantiegevoel'. Zodra u hier uw e-mailadres invult, ontvangt u op dat e-mailadres de activeringscode en uw wachtwoord toe gemaild. Gebruik wel het e-mailadres dat u opgegeven heeft bij het boeken van uw vakantie. Ons systeem herkent u namelijk aan dat e-mailadres. Als u een ander e-mail adres invult zult u een foutmelding te zien krijgen.

Hoe log ik in op Mijn Vakantiegevoel?

Om in te kunnen loggen op Mijn Vakantiegevoel dient u uw account eerst te activeren. Dit doet u door via de link en het wachtwoord (die u per e-mail toegestuurd heeft gekregen na het boeken van een vakantie bij ons) Mijn Vakantiegevoel te activeren. U kunt nu inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord via www.mijnvakantiegevoel.nl. Vul vervolgens uw gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op inloggen.

Hoe log ik uit?

Op elke pagina van Mijn Vakantiegevoel staat bovenaan in het midden het woord ‘uitloggen’. Wanneer u hierop klikt bent u uitgelogd.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten! Wat nu?

Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u uw gebruikersnaam (e-mailadres) invullen onder het kopje wachtwoord vergeten voordat u inlogt. Wij zullen u vervolgens het wachtwoord zo spoedig mogelijk toesturen via e-mail.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen of een nieuw e-mailadres opgeven?

Klik in Mijn Vakantiegevoel in het linkermenu op ‘login gegevens’. Klik vervolgens op ‘wijzig gegevens’. Hier kunt u uw e-mailadres en/of uw wachtwoord wijzigen.

Ik ben verhuisd. Hoe wijzig ik mijn adresgegevens?

Klik in Mijn Vakantiegevoel in het linkermenu op ‘login gegevens’. Klik vervolgens op ‘wijzig gegevens’. Hier kunt u uw e-mailadres en/of uw wachtwoord wijzigen.

Ik wil mijn wachtwoord opvragen maar ik krijg de melding dat het e-mailadres niet bestaat in het klantenbestand. Wat nu?

Alleen wanneer u een vakantie bij ons geboekt heeft, heeft u toegang tot Mijn Vakantiegevoel. Als u geboekt heeft kunt u dus altijd gebruik maken van Mijn Vakantiegevoel. U dient hiervoor echter wel altijd het e-mailadres te gebruiken die u bij de boeking opgegeven heeft. Dit omdat ons systeem u herkent aan uw e-mail adres. Mocht u dus gebruik maken van een ander e-mailadres dan herkent het systeem u niet en krijgt u deze melding. U kunt als u ingelogd bent wel altijd uw e-mailadres wijzigen. Kijk voor uitleg hierover bij ‘hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?’.

Ik wil Mijn Vakantiegevoel aanvragen maar ik krijg een melding dat ik hiervoor al codes heb. Wat moet ik doen?

Om in te kunnen loggen op Mijn Vakantiegevoel heeft u een gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord nodig. Voorheen heeft u een activeringslink toe gemaild gekregen waarin u Mijn Vakantiegevoel kon activeren en eventueel uw inloggegevens kon wijzigen. Mocht u geen activeringscode (ontvangen) hebben, ga dan naar www.mijnvakantiegevoel.nl en klik op de link ‘nieuw bij Mijn Vakantiegevoel’. Zodra u hier uw e-mailadres invult krijgt u op dat e-mailadres de activeringscode en uw wachtwoord toegemaild. Óf indien u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u uw gebruikersnaam (e-mailadres) invullen onder het kopje wachtwoord vergeten voordat u inlogt. Wij zullen u vervolgens het wachtwoord zo spoedig mogelijk toesturen via e-mail. Gebruik wel het e-mailadres dat u opgegeven heeft bij het boeken van uw vakantie. Ons systeem herkent u namelijk aan dat e-mailadres. Als u een ander e-mailadres invult krijgt u een foutmelding te zien.

Mijn inlogcodes worden niet bewaard op mijn computer terwijl ik dat wel wil. Wat moet ik doen?

Dit kan één of meerdere oorzaken hebben:

  • U leegt regelmatig uw map ‘Tijdelijke internetbestanden’, inclusief cookies. Uw codes worden namelijk als cookie op uw pc bewaard.
  • De computer accepteert geen 'cookies'.
  • In sommige virusscanners is een optie opgenomen om tijdens het opstarten van de computer de volgende gegevens automatisch te wissen: cache, history, cookies.

Om dit op te lossen kunt u het beste uw browserinstellingen nalopen.

Vervalt Mijn Vakantiegevoel zodra ik op vakantie ben geweest?

Nee, u blijft de toegang tot uw eigen online omgeving houden. Alleen worden de gegevens van uw reeds genoten vakantie verwijderd. Als u weer op vakantie gaat bij Hogenboom Vakantieparken kunt u wederom met dezelfde inlogcodes op uw Mijn Vakantiegevoel terecht.

Terug naar boven