Omboekgarantie

tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. Zelfs tot 1 dag voor aankomst bij een negatief reisadvies of gesloten grens.   

Flexibel

betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren

binnen 24 uur

We begrijpen het als je nog even wil nadenken, je kunt je boeking kosteloos annuleren binnen 24 uur na boeken. Dat gaat heel makkelijk via Mijn Roompot.

  • Omboekgarantie tot 28 dagen

  • Flexibel betalen

  • Gratis annuleren binnen 24 uur

Betalingen

Inhoud

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

In ons online boekingsproces kunt u veilig en makkelijk betalen met de met de volgende betalingsmiddelen:

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • iDEAL

Mocht u niet direct willen betalen dan kunt u de reservering achteraf via Mijn Vakantiegevoel betalen of via internetbankieren.

Naar welk rekeningnummer moet ik de betaling overmaken en moet ik er nog iets bij vermelden?

Als u op Mijn Vakantiegevoel online uw openstaande post betaalt hoeft u geen rekeningnummer van ons te weten, dit gaat namelijk allemaal automatisch. U dient hier alleen uw eigen gegevens te controleren en uw creditcard gegevens in te voeren. Betaalt u echter op een andere manier, dan dient u over de volgende gegevens te beschikken:

IBAN-nummer: NL51 ABNA 0512 4037 91
BIC: ABNANL2A.

Vergeet niet het betalingskenmerk in het veld 'omschrijving' te vermelden, welke aangegeven staat op de rekening. Als u deze bij uw betaling vermeldt, dan wordt uw betaling automatisch met uw reservering verwerkt.

Kan ik in termijnen betalen?

Wanneer u uw vakantie pas wilt boeken als het u financieel uitkomt, kan het voorkomen dat uw favoriete bestemming reeds is volgeboekt. Daarom bieden wij u de mogelijkheid om uw vakantie eerder te boeken en in termijnen te betalen. 

Hoe werkt deze regeling?

Wanneer u reserveert, online, telefonisch of schriftelijk, geeft u aan dat u in termijnen wilt betalen. U ontvangt dan binnen enkele dagen uw bevestiging met betalingsinstructies. Uiteraard gelden ook bij het betalen in termijnen de algemene voorwaarden.

Is mijn betaling binnen?

Uw betalingsstatus kunt u 24 uur per dag bekijken op Mijn Vakantiegevoel. Mocht u hiertoe niet in de gelegenheid zijn kunt u ook uw eigen rekening raadplegen of een e-mail sturen.

Krijg ik een bevestiging dat mijn betaling bij u is binnengekomen?

Wij verzenden geen bevestiging van ontvangst van uw betaling. U heeft uw eigen bankafschrift als bewijs dat u de betaling tijdig heeft overgemaakt. Natuurlijk kunt u uw betalingsstatus 24 uur per dag bekijken op Mijn Vakantiegevoel.

Waar vind ik een overzicht van wat ik nog moet betalen?

Op Mijn Vakantiegevoel vindt u een online overzicht van uw betaalstatus.

Hoe moet ik de betaling doen bij een last minute boeking?

In ons online boekingsproces kunt u veilig en makkelijk betalen met de met de volgende betalingsmiddelen:

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • iDEAL

Mocht u niet direct willen betalen dan kunt u achteraf de reservering in de Mijn Vakantiegevoel omgeving betalen, via telebankieren of middels een eigen overschrijvingskaart. Houd echter wel rekening met de volgende spelregels: Normaal gesproken dient de aanbetaling 14 dagen na reservering betaald te zijn. Het restbedrag dient u 2 maanden voor aankomst te hebben voldaan. Indien u een reservering maakt binnen 2 maanden voor aankomst, dan dient u per omgaande het totaalbedrag van uw reservering te voldoen. Reserveert u binnen 10 dagen voor aankomst, dan dient u het totaalbedrag van uw reservering direct middels creditcard, via Mijn Vakantiegevoel of een bankoverschrijving te voldoen. Bij betaling binnen 48 uur voor aankomst dient u een geldig betalingsbewijs te tonen aan de receptie.

Wanneer moet ik uiterlijk mijn reservering betalen?

U dient 2 weken na reservering de aanbetaling volgens uw bevestiging te hebben voldaan. Het restbedrag dient u 2 maanden voor aankomst te hebben voldaan. Indien u een reservering maakt binnen 2 maanden voor aankomst, dan dient u per omgaande het totaalbedrag van uw reservering te voldoen. Heeft u het openstaande saldo al aan ons overgemaakt, of gaat u dit direct doen, dan moet u bij aankomst op de parkreceptie een geldig betalingsbewijs kunnen overleggen (bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs moet u de openstaande post alsnog ter plaatse betalen. Bij niet tijdige betaling zullen wij uw reservering conform de Hogenboom Vakantieparken voorwaarden annuleren. U kunt uw reservering ook direct, veilig en makkelijk betalen na het online boeken. 

Ik heb per ongeluk een betaling dubbel overgemaakt. Wat nu?

Mocht dit het geval zijn, neem dan contact met ons op via 088 - 1450 460 (gebruikelijke belkosten). Vanuit België 02 669 81 91.

Waarom moet ik bij het huren of kamperen soms een waarborgsom betalen en wanneer ontvang ik deze terug?

Bij het huren van een accommodatie of kampeerplaats vragen wij op de meeste parken een waarborgsom. De wijze van incasseren van de waarborgsom kan per park verschillen. Dit kan zowel een contante waarborgsom betreffen alsmede het afgeven van een schriftelijke machtiging voor het incasseren van een waarborgsom.

Bij grote groepen gasten kunnen er andere eisen gesteld worden aan de waarborgsom. Indien de accommodatie is achtergelaten conform onze (schoonmaak)voorschriften en er geen te verrekenen (schade)bedragen openstaan, verzorgt het park het retourneren van de waarborgsom of de machtiging hiertoe.

Terug naar boven