Adres

Zeeland Village

Boutlaan 2
4322 DC Scharendijke
Zeeland
Nederland
+31 (0)111 - 675100

Reisinfo

Algemeen

Parkeren

Je kan je auto parkeren bij het vakantieverblijf of op de grote parkeerplaats bij de ingang van het park. Je mag alleen in de daarvoor bestemde parkeervakken parkeren en niet op het gras!

Opladen elektrische auto

Het opladen van je elektrische auto’s kan als jouw woning een privé oplaadpunt heeft. Je kunt een verblijf boeken met privé oplaadpunt. Er zijn geen centrale oplaadpunten op het park.

Openstaande posten

Heb je een openstaande post, dan dien je dit bedrag alsnog direct aan ons over te maken. Indien je het openstaande saldo al aan ons hebt overgemaakt of dit direct gaat doen, dan dien je bij aankomst op het Servicepoint een geldig betalingsbewijs te kunnen overleggen (bijv. bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs moet je de openstaande post alsnog ter plaatse betalen.

Serviceset

Voor je gemak hebben wij een serviceset in je vakantieverblijf gelegd. Hierin tref je praktische (schoonmaak)artikelen en een schoonmaakwegwijzer aan. Eventueel afwijkende instructies worden duidelijk zichtbaar gemaakt.

Bezoekers

Familie en vrienden zijn van harte welkom. Overnachtende bezoekers dienen zich vooraf bij het Servicepoint te melden (i.v.m. te betalen lokale heffingen p.p.p.n.) en te parkeren op de centrale parkeerplaats bij de ingang van het park.

Toegang zwembad

Alle gasten van Zeeland Village hebben gratis toegang tot subtropisch zwemparadijs De Roompot in Kamperland en zwembad Zeeland Village. Tijdens openingsuren kan je in het zwemparadijs je toegangskaarten verkrijgen.

Aankomst

In het hoogseizoen kan je op maandag en vrijdag tot 17.00 uur inchecken. Is het door omstandigheden niet mogelijk om binnen de openingstijden van het Service point aan te komen? Neem dan contact op via telefoonnummer 0031 (0)111 675 100. In het laagseizoen hanteert het Service point wisselende openingstijden. Je kan je bij aankomst dan melden via de intercom, waarna je een code ontvangt voor de kluis waar je sleutel ligt opgeborgen.

Wifi

Je kan de wifi inlogcode vinden op de buitenzijde van het keukenkastje.

Vertrek

Op de dag van vertrek dien je om uiterlijk 10.00 uur je vakantieverblijf te verlaten. Vertrek je op een tijdstip dat het Service point gesloten is, dan kan je de sleutel in de witte brievenbus naast de Service point deur deponeren.

Nadat je vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst je vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65,- per vakantieverblijf per periode. Als je het vakantieverblijf achterlaat volgens onze voorschriften en je IBAN bekend is, maken wij dit bedrag 7 dagen na vertrek naar je over. Als de huishoudelijke dienst (schoonmaak)werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht.

De totaalprijs die je ziet is een rekenvoorbeeld voor een gemiddeld aantal personen, inclusief alle verplichte bijkomende kosten. In de pop-up bij de prijs vind je meer informatie. Pas na het invoeren van je specifieke reisgezelschap kunnen we je definitieve prijs tonen. Aan de vermelde prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.

  • Omboekgarantie tot 28 dagen
  • Flexibel betalen
  • Gratis annuleren binnen 24 uur

Omboekgarantie

tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. Zelfs tot 1 dag voor aankomst bij een negatief reisadvies of gesloten grens.   

Flexibel

betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren

binnen 24 uur

We begrijpen het als je nog even wil nadenken, je kunt je boeking kosteloos annuleren binnen 24 uur na boeken. Dat gaat heel makkelijk via Mijn Roompot.