Veelgestelde Vragen

Heeft u vragen? Hieronder vindt u enkele veelgestelde vragen en antwoorden, welke u wellicht al direct van antwoord kunnen voorzien!Wordt uw vraag niet beantwoord? Neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Algemeen (9)
  • Is het ook mogelijk om gebruik te maken van de faciliteiten op het park zonder dat ik op het park verblijf?
    Ja, dat kan. U dient echter wel voor bepaalde faciliteiten te betalen. Let op: in drukke periodes kan het voorkomen dat bepaalde faciliteiten alleen toegankelijk zijn voor parkgasten. Bel voor meer informatie naar het betreffende park.
  • Wanneer zijn de schoolvakanties en feestdagen?
    Vakantieperiodes 2014
    Carnaval
    Voorjaarsvakantie
    Pasen (Duitsland)
    Pasen (België)
    Pasen
    Meivakantie
    Hemelvaart
    Pinksteren
    Sacramentsdag
    Zomervakantie
    Herfstvakantie
    Herfstvakantie (Duitsland)
    Herfstvakantie (België)
    Kerstvakantie
    Kerstvakantie (Duitsland)
    28/02 - 07/03
    14/02 - 28/02
    11/04 - 18/04
    04/04 - 18/04
    18/04 - 25/04
    25/04 - 02/05
    28/05 - 02/06
    06/06 - 10/06
    18/06 - 23/06
    27/06 - 29/08
    10/10 - 24/10
    03/10 - 17/10
    24/10 - 31/10
    19/12 - 02/01/14
    19/12 - 02/01/14
  • Wie is Hogenboom Vakantieparken?

    Hogenboom Vakantieparken is met meer dan 100 parken dé intermediair voor vakantieparken in Nederland en Europa. Hierdoor heeft u een ruime keuze aan bestemmingen; in de bossen, aan de kust of meer, alles is mogelijk. De vakantieparken bieden een enorme diversiteit aan accommodaties geschikt voor 2 tot wel 40 personen. Zo kunt u verblijven in een comfortabele bungalow, een luxe villa voorzien van sauna en zonnebank, een authentieke boerderij, maar ook kamperen op een van de vele campings is mogelijk.

    Lees hier meer informatie over Hogenboom Vakantieparken.

  • Van wanneer tot wanneer loopt een regulier week-, weekend- en midweekverblijf?

    Week: van vrijdag 15.00 uur t/m vrijdag 10.00 uur of van maandag 15.00 uur t/m maandag 10.00 uur.
    Weekend: van vrijdag 15.00 uur t/m maandag 10.00 uur
    Midweek: van maandag 15.00 uur t/m vrijdag 10.00 uur

    Op feestdagen kunnen de parken afwijkende aankomst- en vertrektijden gehanteerd worden.
     

  • Waar kan ik het adres van het park terugvinden?

    Het adres, routebeschrijving en een routeplanner staat op de parkpagina onder het menu 'Route'.

    Op de aanreisinformatie die u 14 dagen voor aankomst ontvangt, staan ook de adresgegevens en het telefoonnummer van het park vermeld.

  • Wat zijn de bijkomende kosten?

    Bij de huurprijs van uw accommodatie zit alleen de huur van het object inbegrepen.

    Bijkomende kosten zijn: reserveringkosten, eindschoonmaak, bedlinnen, parklasten, waarborgsom en de annuleringsverzekering (wordt vrijblijvend bijgeboekt).

    Bepaalde voorkeuren of handige extra’s kunt u, tegen betaling van een toeslag, direct tijdens uw boeking reserveren of achteraf via de Mijn Vakantiegevoel omgeving bijboeken.

  • Kan ik een cadeaubon kopen?

    Met de Hogenboom Vakantieparken Cadeaucheque kunt u iemand een verblijf op één van onze parken cadeau doen. Of bijdragen in de kosten van het vakantieverblijf. U kunt zelf de waarde van de cadeaucheque bepalen.

    Bestel een cadeaucheque. 

  • Ik kan jullie telefonisch niet bereiken op 0900 - 200 2002. Hoe kan dit?

    Indien u met een mobiele telefoon belt kan het zijn dat uw provider 0900-nummer heeft geblokkeerd. U kunt proberen ons telefonisch te bereiken via een andere (vaste) telefoonaansluiting of ons een e-mail sturen aan info@vakantiegevoel.nl

  • Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?

    Klik op de volgende link: Algemene Voorwaarden op onze website.

Zoeken en boeken (3)
  • Online boeken, hoe werkt dat?
    Wanneer u uw vakantie gevonden heeft via één van de zoekmogelijkheden op de site doorloopt u in een aantal stappen het boekingsproces. Wanneer u alle stappen doorlopen heeft is uw boeking definitief. Vervolgens krijgt u een voorlopige reserveringsbevestiging per e-mail. Hierop volgend wordt uw boeking gecontroleerd op kennelijke fouten. Vervolgens ontvangt u per e-mail een definitieve bevestiging en factuur (ook mogelijk om per post te ontvangen) met daarin verwerkt uw eventuele betaling en daarbij de betalingsinstructies en leveringsvoorwaarden. Wij willen u erop wijzen dat boekingen die u via het internet maakt definitief zijn. De zogenoemde "afkoelingsperiode", die in de wet "kopen op afstand" wordt genoemd, is niet van toepassing op vakantiereizen die u via onze site boekt.
  • Hoe moet ik betalen als ik via internet boek?

    In ons online boekingsproces kunt u veilig en makkelijk betalen met de volgende betalingsmiddelen:

    - Visa
    - Mastercard
    - American Express
    - of via iDEAL

    Mocht u niet direct willen betalen, dan kunt u achteraf de reservering in de Mijn Vakantiegevoel omgeving betalen, via telebankieren of middels een eigen overschrijvingskaart.

  • Op internet staat vermeld dat de prijs inclusief reserveringskosten en/of eindschoonmaak is. Maar bij het boeken zie ik ze weer?
    Bij de prijsindicatie wordt de huursom minus een eventuele korting, plus de vaste bijkomende kosten (reserveringskosten, schoonmaakkosten) getoond. In het boekingproces worden alle kosten gespecificeerd. Wanneer u de huursom minus een eventuele korting plus de reserveringskosten en schoonmaakkosten bij elkaar optelt, komt u op hetzelfde bedrag als u in eerste instantie heeft gezien. Variabele bijkomende kosten zoals parklasten en bedlinnen kunnen niet direct op de website getoond worden, omdat deze afhankelijk zijn van het aantal meereizende personen.
Reserveringen (9)
  • Kunnen wij de eindschoonmaak zelf doen?

    Bij de meeste parken is de eindschoonmaak verplicht, zodat wij iedereen kunnen garanderen dat u een schone accommodatie betrekt op de dag van aankomst. Wanneer de eindschoonmaak standaard berekend wordt, hoefte u deze niet zelf te doen aan het einde van uw verblijf.

  • Kunnen wij zelf bedlinnen meenemen?

    Bij de meeste parken is het bedlinnen verplicht te huren. Wanneer het bedlinnen standaard berekend wordt, hoeft u deze niet zelf mee te nemen.

  • Mag mijn huisdier mee op vakantie?

    In een beperkt aantal vakantieverblijven is uw huisdier van harte welkom met een maximum van 1  huisdier per object. Er zijn een aantal accommodaties waar 2 huisdieren zijn toegestaan. Vraag hier naar bij de reservering, want ná reservering is het niet meer mogelijk een huisdier aan te melden. De kosten voor het huisdier zijn per park verschillend.

  • Zijn er ook kindvriendelijke accommodaties?

    Ja, speciaal voor jonge gezinnen bieden wij op een aantal parken unieke kinderbungalows en villa’s. Zoek & Boek kindvriendelijke accommodaties.

  • Ik heb al een boeking gemaakt maar ik wil nog iets bijboeken. Hoe doe ik dit?

    Mocht u zich na het reserveren bedenken dat u nog iets wilt bijboeken, ga dan naar Mijn Vakantiegevoel. Hiervindt u een overzicht van de bij te boeken extra’s en kunt u ze achteraf, tot een dag voor aankomst, bijboeken.

  • Ik heb een online boeking gemaakt. Is deze nu ook definitief?

    Ja, deze is gelijk definitief. Wij checken eerst de beschikbaarheid van de accommodatie in onze database. U krijgt hierna per e-mail of post de definitieve bevestiging.

  • Tot wanneer kan ik uiterlijk een accommodatie boeken?

    U kunt te allen tijde uw accommodatie boeken. Er zit geen deadline aan mits de desbetreffende accommodatie nog beschikbaar is in de gekozen periode.

  • Ik wil meerdere accommodaties boeken. Hoe doe ik dit?

    Als u online boekt betekent dit dat u voor elke accommodatie een aparte boeking zult moeten maken. Bij een telefonische boeking dient u vooraf aan te geven dat u meerdere accommodaties tegelijkertijd wilt boeken. Indien u de accommodaties naast elkaar wenst, dient u dit ook bij de reservering aan te geven. Als u met meer dan 100 personen wilt komen of meer dan 10 accommodaties of kampeerplaatsen wilt boeken dan kunnen wij een aantrekkelijke korting aanbieden.

  • De betaling die ik via iDEAL wilde doen is niet gelukt. Is mijn reservering wel goed doorgekomen?
    Ja. Uw boeking wordt eerst vastgelegd, voordat u de keuze krijgt om uw betaling vooraf te voldoen via Ideal, Creditcard of Mastercard. Wanneer uw betaling niet gelukt is, is uw reservering wel gemaakt. U ontvangt een factuur/bevestiging van uw reservering. Naar aanleiding van de factuur/bevestiging kunt u de betaling alsnog overmaken.
Aanbiedingen en kortingen (4)
  • Hoe kan ik gebruik maken van een bepaalde korting?

    Wanneer u online boekt dient u de periode van verblijf en uw gezinssamenstelling in te geven. Ons reserveringssysteem berekent middels deze gegevens automatisch of u recht heeft op een korting. Als dit het geval is wordt deze korting u later in het boekingsproces aangeboden. Mocht u gebruik willen maken van deze korting klik dan op de knop ‘ga verder’ rechts naast de prijs met korting waar u gebruik van wilt maken. Mocht u van mening zijn recht te hebben op een bepaalde korting maar wordt die niet weergegeven in het boekingsproces dan kunt u dit aangeven in het opmerkingenveld op de persoonsgegevenspagina in het boekingsproces. Als u uw accommodatie telefonisch boekt dan dient u aan de telefonist(e) aan te geven dat u in aanmerking komt voor een korting. Wanneer u aan alle voorwaarden voldoet zal de korting in uw boeking verwerkt worden.

  • Welke kortingen kunnen worden gehanteerd bij Hogenboom Vakantieparken?

    De kortingen staan door middel van symbolen vermeld bij de prijstabellen. Voor alle kortingsregelingen gelden de volgende spelregels:

    • ze zijn alleen geldig indien u bij reservering opgeeft dat u recht op korting heeft
    • combinaties van kortingen en aanbiedingen en korting op arrangementen zijn niet mogelijk
    • over eventuele bijgeboekte extra's wordt geen korting verleend
    • de kortingen kunnen per park verschillen en zijn niet op alle parken van toepassing.

    Jonge gezinnen- en 50+ korting:
    In een groot aantal periodes bieden wij u jonge gezinnen- of 50+ korting.

    Groepskorting:
    Wanneer u meer dan 10 vakantieverblijven boekt, profiteert u van een aantrekkelijke groepskorting. Informeer hiernaar bij reservering. Het is ook mogelijk een email te sturen naar: touroperating@vakantiegevoel.nl

  • Hoe blijf ik op de hoogte van actuele aanbiedingen en last minutes?

    Kijk voor actuele aanbiedingen en last minutes op onze site of meldt u aan voor de nieuwsbrief. Als nieuwsbrief abonnee geniet u als eerste van de meest actuele aanbiedingen en kortingen én soms van exclusieve kortingen speciaal voor nieuwsbriefabonnees! 

  • Hoe wordt de 50+ of jonge gezinnenkorting berekend?

    Ons reserveringssysteem berekent altijd het meest gunstige tarief voor uw verblijf. Het kan daardoor voorkomen, dat uw weekreservering wordt op gedeeld in twee verblijven: een midweek en een weekendverblijf. Dit gebeurt als een op een weekverblijf géén standaard korting van toepassing is en op het weekend of midweekverblijf wél. Het systeem biedt u dan automatisch tweemaal een huursom, waardoor de reissom in eerste instantie hoger lijkt, maar door de toegekende korting lager is dan een weekverhuur volgens het standaard tarief.

Betalingen (13)
  • Waarom moet ik bij het huren of kamperen soms een waarborgsom betalen en wanneer ontvang ik deze terug?

    Bij het huren van een accommodatie of kampeerplaats vragen wij op de meeste parken een waarborgsom. De wijze van incasseren van de waarborgsom kan per park verschillen. Dit kan zowel een contante waarborgsom betreffen alsmede het afgeven van een schriftelijke machtiging voor het incasseren van een waarborgsom.

    Bij grote groepen gasten kunnen er andere eisen gesteld worden aan de waarborgsom. Indien de accommodatie is achtergelaten conform onze (schoonmaak)voorschriften en er geen te verrekenen (schade)bedragen openstaan, verzorgt het park het retourneren van de waarborgsom of de machtiging hiertoe.

  • Ik heb per ongeluk een betaling dubbel overgemaakt. Wat nu?

    Mocht dit het geval zijn, neem dan contact op met ons Call Center 0900 – 200 2002 (€ 0,20 p/m). Voor België 070 – 66 34 77 (€ 0,15 p/m). U kunt ook een e-mail sturen naar: info@vakantiegevoel.nl

  • Waar vind ik een overzicht van wat ik nog moet betalen?

    Op Mijn Vakantiegevoel vindt u een online overzicht van uw betaalstatus.

  • Moet ik een aanbetaling doen?

    Ja, u dient binnen 14 dagen na uw reservering een aanbetaling te doen. Dit bedrag bestaat uit 50% van de huursom, 100% van de reserveringskosten, de eventuele afgesloten annuleringsverzekering en voorkeurskosten.

  • Krijg ik een bevestiging dat mijn betaling bij u is binnengekomen?

    Wij verzenden geen bevestiging van ontvangst van uw betaling. U heeft uw eigen bankafschrift als bewijs dat u de betaling tijdig heeft overgemaakt. Natuurlijk kunt u uw betalingsstatus 24 uur per dag bekijken op Mijn Vakantiegevoel.nl.

  • Is mijn betaling binnen?

    Uw betalingsstatus kunt u 24 uur per dag bekijken op Mijn Vakantiegevoel.nl. Mocht u hiertoe niet in de gelegenheid zijn kunt u ook uw eigen rekening raadplegen of een e-mail sturen naar: info@vakantiegevoel.nl

  • Naar welk rekeningnummer moet ik de betaling overmaken en moet ik er nog iets bij vermelden?

    Als u op Mijn Vakantiegevoel online uw openstaande post betaalt hoeft u geen rekeningnummer van ons te weten, dit gaat namelijk allemaal automatisch. U dient hier alleen uw eigen gegevens te controleren en uw creditcard gegevens in te voeren. Betaalt u echter op een andere manier (telebankieren of met een overschrijvingskaart) dan dient u over de volgende gegevens te beschikken:

    Rekeningnummer: Rabobank: 3001.98.264 IBAN NL76RABO0300198264 BIC RABONL2U.

    Komt u uit een ander land? Dan kunt u de betaling overmaken naar bovengenoemd rekeningnummer.

    Vergeet niet het betalingskenmerk in de omschrijving te vermelden, welke aangegeven staat op de rekening. Als u deze bij uw betaling vermeldt, dan wordt uw betaling automatisch met uw reservering verwerkt.

  • Hoe werkt iDEAL?

    U maakt online een boeking. Bij het betalen van de boeking kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en uw boeking wordt verwerkt. U kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

  • Wat is iDEAL internetbankieren?

    iDEAL is een betaalmethode waarbij u direct tijdens het boekingsproces de betaling af kan handelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank, waaronder: ABN AMRO – ASN Bank – Friesland Bank – ING Bank – Rabobank – SNS Bank – SNS Regio Bank – Triodos Bank.
    De voordelen van iDEAL:

    • iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
    • iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
    • Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
    • Controle en overzicht op de betaling
    • iDEAL is ontwikkeld door ABN AMRO, ING Bank, Postbank en Rabobank.
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    In ons online boekingsproces kunt u veilig en makkelijk betalen met de met de volgende betalingsmiddelen:

    - Visa
    - Mastercard
    - American Express
    - PayPal
    - Of via iDEAL

    Mocht u niet direct willen betalen dan kunt u achteraf de reservering in de Mijn Vakantiegevoel omgeving betalen, via telebankieren of middels een eigen overschrijvingskaart.

  • Kan ik een uitgestelde betaling aanvragen of in termijnen betalen?

    Betaalgemak:
    Wanneer u uw vakantie boekt als het u financieel uitkomt (en dat is heel verstandig), kan het voorkomen, dat een aantal vakantiemogelijkheden rond die tijd is volgeboekt. Wij bieden u nu de mogelijkheid om eerder te boeken en comfortabel te betalen.

    Betalen in termijnen:
    U geeft bij reservering aan in hoeveel termijnen u wilt betalen. De eerste betaling moet altijd binnen 15 dagen worden voldaan en 4 weken voor aankomst moet het totaalbedrag betaald zijn. Het door u gewenste aantal termijnen wordt naar evenredigheid verdeeld over de tussenliggende periode. Alle termijnen zijn even groot. Er wordt € 25,- kosten in rekening gebracht voor deze regeling.

    Hoe werkt deze regeling?
    Wanneer u reserveert, telefonisch, via internet of schriftelijk, geeft u aan dat u wilt deelnemen aan deze regeling. U ontvangt dan binnen enkele dagen uw factuur per mail of post met betalingsinstructies. Daarnaast treft u tevens een vrijblijvende aanbieding voor de annuleringsverzekering aan. Uiteraard gelden t.a.v. de reservering de reserveringsvoorwaarden.

  • Wanneer moet ik uiterlijk mijn reservering betalen?

    U dient 2 weken na reservering de aanbetaling volgens uw bevestiging te hebben voldaan. Het restbedrag dient u 2 maanden voor aankomst te hebben voldaan. Indien u een reservering maakt binnen 2 maanden voor aankomst, dan dient u per omgaande het gehele factuurbedrag te voldoen. Heeft u het openstaande saldo al aan ons overgemaakt, of gaat u dit direct doen, dan moet u bij aankomst op de parkreceptie een geldig betalingsbewijs kunnen overleggen (bankafschrift of acceptgiro met stempel van de bank). Zonder dit betalingsbewijs moet u de openstaande post alsnog ter plaatse betalen. Bij niet tijdige betaling zullen wij uw reservering conform de Hogenboom Vakantieparken voorwaarden annuleren. U kunt uw reservering ook direct, veilig en makkelijk betalen in online boekingsproces. Dit kan met de volgende betalingsmiddelen:

    - Visa
    - Mastercard
    - American Express
    - of via iDEAL

  • Hoe moet ik de betaling doen bij een last minute boeking?

    In ons online boekingsproces kunt u veilig en makkelijk betalen met de met de volgende betalingsmiddelen:

    - Visa
    - Mastercard
    - American Express
    - Of via iDEAL

    Mocht u niet direct willen betalen dan kunt u achteraf de reservering in de Mijn Vakantiegevoel omgeving betalen, via telebankieren of middels een eigen overschrijvingskaart. Houd echter wel rekening met de volgende spelregels: Normaal gesproken dient de aanbetaling 14 dagen na reservering betaald te zijn. Het restbedrag dient u 2 maanden voor aankomst te hebben voldaan. Indien u een reservering maakt binnen 2 maanden voor aankomst, dan dient u per omgaande het gehele factuurbedrag te voldoen. Reserveert u binnen 10 dagen voor aankomst, dan dient u het gehele factuurbedrag direct middels creditcard, via Mijn Vakantiegevoel of een bankoverschrijving te voldoen. Bij betaling binnen 48 uur voor aankomst dient u een geldig betalingsbewijs te tonen aan de receptie.

Verzekeringen en documenten (4)
Wijzigen en annuleren (7)
  • Kan ik een voorletter, achternaam of geboortedatum wijzigen?

    Wijzigingen van persoonsgegevens (voorletters, achternaam, geboortedatum) kan de hoofdboeker kosteloos doorgeven in de Mijn Vakantiegevoel omgeving via de link ‘bekijk mijn gegevens’ in het linkermenu. Het kan ook telefonisch via ons Callcenter op het nummer 0900 – 200 2002 (€ 0,20 p/m) of vanuit België 070 – 66 34 77 (€ 0,15 p/m). De boekingscentrale is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 21.00 uur, zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur en op zondag van 10.00 uur tot 15.00 uur.

  • Tot wanneer kan ik mijn reservering wijzigen?

    Wanneer u na reservering nog iets bijboekt zoals bijvoorbeeld extra personen, een fiets- of boodschappenpakket, noemen wij dit een uitbreiding. Dit kunt u via het Callcenter regelen, of 24 uur per dag via www.mijnvakantiegevoel.nl bijboeken. Wilt u uw reservering verlengen of een duurdere accommodatie huren, dan is dat mogelijk via het Callcenter.
    Voor wijzigingen bent u € 17,50 wijzigingskosten verschuldigd. Wijzigingen zijn alleen mogelijk op het reeds geboekte park en op basis van beschikbaarheid.

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

    Voor het wijzigingen in de boeking zelf dient u contact op te nemen met onze boekingscentrale. Het nummer is 0900 – 200 2002 (€ 0,20 p/m) of vanuit België 070 – 66 34 77 (€ 0,15 p/m). De boekingscentrale is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 21.00 uur, zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur en op zondag van 10.00 uur tot 15.00 uur.

  • Worden er kosten voor mijn wijziging in rekening gebracht?

    Voor elke wijziging wordt € 17,50 in rekening gebracht.

  • Krijg ik een bevestiging van mijn wijziging?

    Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van uw wijziging.

  • Hoe kan ik mijn vakantie annuleren?

    Indien u wilt annuleren, kunt u op werkdagen telefonisch contact opnemen tussen 8.30 uur en 17.00 uur met 0900-200 2002. U kunt ook een email richten aan: info@vakantiegevoel.nl

  • Krijg ik een bevestiging van mijn annulering?

    Ja, u ontvangt per post een bevestiging van uw annulering.

Uw accommodatie (5)
  • Wat is het maximum aantal personen?

    Het maximaal aantal personen staat, zowel op de website als in de brochure, per accommodatie aangegeven. Het is niet toegestaan meer personen mee te nemen dan waarvoor de accommodatie geschikt is, dit i.v.m. comfort en veiligheid. De vakantieverblijven zijn immers ingericht voor het aantal personen wat aangegeven is. Op sommige parken worden in daarvoor geschikte vakantieverblijven 1 of 2 kinderen t/m 3 jaar toegestaan boven het maximum aantal personen. De vakantieverblijven zijn daar echter niet standaard op ingericht en kindermeubilair is niet in ieder vakantieverblijf te plaatsen. Daarom moet u dit aanvragen bij reservering.

  • Kan ik bepaalde voorkeuren aangeven?

    Natuurlijk komen wij zoveel mogelijk tegemoet aan uw wensen en houden wij hier zoveel mogelijk rekening mee, maar wanneer u dit gegarandeerd wilt hebben, vragen wij hiervoor een voorkeurstoeslag van € 15,00 per vakantieverblijf of € 7,50 per kampeerplaats. Deze toeslag kan per park verschillen.

  • Wat is er aanwezig in mijn accommodatie?

    Alle accommodaties beschikken standaard over een volledige inrichting voor het genoemde aantal personen. Voor gedetailleerdere informatie over de inrichting en aanwezige inventaris kunt u contact opnemen met onze boekingscentrale. Het nummer is 0900 – 200 2002 (€ 0,20 p/m) of vanuit België 070 – 66 34 77 (€ 0,15 p/m). De boekingscentrale is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 21.00 uur, zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur en op zondag van 10.00 uur tot 15.00 uur.

  • Hoe laat moet ik mijn accommodatie verlaten?

    Over het algemeen geldt voor alle accommodaties dat u deze om 10.00 uur moet verlaten. Bent u een campinggast dan dient u uw kampeerplaats uiterlijk om 11.00 uur te verlaten. Kijk voor meer aanreisinformatie op Mijn Vakantiegevoel.

  • Hoe laat mag ik mijn accommodatie in?

    Meestal zijn de vakantieverblijven en kampeerplaatsen op de dag van aankomst vanaf 15.00 uur beschikbaar. U bent uiteraard al eerder welkom om u aan te melden, vaak is het dan ook al mogelijk om gebruik te maken van de overige faciliteiten op het park. Kijk voor meer aanreisinformatie op Mijn Vakantiegevoel.

Brochure (7)
Nieuwsbrief (8)
Mijn Vakantiegevoel (18)
  • Ik ben verhuisd. Hoe wijzig ik mijn adresgegevens?

    Klik in Mijn Vakantiegevoel in het linkermenu op ‘login gegevens’. Klik vervolgens op ‘wijzig gegevens’. Hier kunt u uw adresgegevens en/of uw wachtwoord wijzigen.

  • Ik wil mijn wachtwoord opvragen maar ik krijg de melding dat het e-mailadres niet bestaat in het klantenbestand? Wat nu?

    Alleen wanneer u een vakantie bij ons geboekt heeft, heeft u toegang tot Mijn Vakantiegevoel. Als u geboekt heeft kunt u dus altijd gebruik maken van Mijn Vakantiegevoel. U dient hiervoor echter wel altijd het e-mailadres te gebruiken die u bij de boeking opgegeven heeft. Dit omdat ons systeem u herkent aan uw e-mail adres. Mocht u dus gebruik maken van een ander e-mailadres dan herkent het systeem u niet en krijgt u deze melding. U kunt als u ingelogd bent wel altijd uw e-mailadres wijzigen. Kijk voor uitleg hierover bij ‘hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?’.

  • Ik wil Mijn Vakantiegevoel aanvragen maar ik krijg een melding dat ik hiervoor al codes heb. Wat moet ik doen?

    Om in te kunnen loggen op Mijn Vakantiegevoel heeft u een gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord nodig. Voorheen heeft u een activeringslink toe gemaild gekregen waarin u Mijn Vakantiegevoel kon activeren en eventueel uw inloggegevens kon wijzigen. Mocht u geen activeringscode (ontvangen) hebben, ga dan naar www.mijnvakantiegevoel.nl en klik op de link ‘nieuw bij Mijn Vakantiegevoel’. Zodra u hier uw e-mailadres invult krijgt u op dat e-mailadres de activeringscode en uw wachtwoord toegemaild. Óf indien u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u uw gebruikersnaam (e-mailadres) invullen onder het kopje wachtwoord vergeten voordat u inlogt. Wij zullen u vervolgens het wachtwoord zo spoedig mogelijk toesturen via e-mail. Let op: Gebruik wel het e-mailadres dat u opgegeven heeft bij het boeken van uw vakantie. Ons systeem herkent u namelijk aan dat e-mailadres. Als u een ander e-mailadres invult krijgt u een foutmelding te zien.

  • Mijn inlogcodes worden niet bewaard op mijn computer terwijl ik dat wel wil. Wat moet ik doen?

    Dit kan één of meerdere oorzaken hebben:

    • U leegt regelmatig uw map ‘Tijdelijke internetbestanden’, inclusief cookies. Uw codes worden namelijk als cookie op uw pc bewaard.
    • De computer accepteert geen 'cookies'.
    • In sommige virusscanners is een optie opgenomen om tijdens het opstarten van de computer de volgende gegevens automatisch te wissen: cache, history, cookies. Om dit op te lossen kunt u het beste uw browserinstellingen nalopen.
  • Wat moet ik doen als ik geen activeringscode (ontvangen) heb voor Mijn Vakantiegevoel?

    Als u geen activeringscode heeft ontvangen kan dit verschillende redenen hebben, waaronder bijvoorbeeld een typefout in uw e-mailadres. Mocht u wel een vakantie geboekt hebben maar nog geen activeringscode ontvangen hebben, ga dan naar www.mijnvakantiegevoel.nl en klik op de link nieuw bij Mijn Vakantiegevoel. Zodra u hier uw e-mailadres invult, ontvangt u op dat e-mailadres de activeringscode en uw wachtwoord toe gemaild. Let op: Gebruik wel het e-mailadres dat u opgegeven heeft bij het boeken van uw vakantie. Ons systeem herkent u namelijk aan dat e-mailadres. Als u een ander e-mail adres invult zult u een foutmelding te zien krijgen.

  • Wat heb ik nodig voor Mijn Vakantiegevoel?

    Om Mijn Vakantiegevoel aan te vragen heeft u een activeringslink nodig. Deze krijgt u samen met een wachtwoord per e-mail toegestuurd zodra u een vakantie bij Hogenboom Vakantieparken heeft geboekt. Hiermee kunt u Mijn Vakantiegevoel activeren.

    Om gebruik te maken van Mijn Vakantiegevoel moet u minimaal beschikken over:

    • Computer/PC/Laptop met toegang tot internet
    • Minimale schermresolutie van 800 x 600 Aanbevolen configuraties:
    • PC: Windows XP Servicepack 2 met Internet Explorer 6.0
    • Mac: MacOS 10.3 met Firefox 1.x of Firefox 1.0.x

    Mijn Vakantiegevoel ondersteunt geen andere systemen. Het is mogelijk dat Mijn Vakantiegevoel wel werkt onder andere systemen. Hogenboom Vakantieparken kan dan echter geen volledig juiste werking garanderen.

  • Hoe kan ik ‘Mijn Vakantiegevoel’ toevoegen aan mijn favorieten of een bladwijzer aanmaken?

    Indien u gebruik maakt van Internet Explorer
    U kunt het inlogscherm van Mijn Vakantiegevoel toevoegen aan uw favorieten. U kunt nooit rechtstreeks naar een specifieke pagina binnen Mijn Vakantiegevoel gaan, omdat u altijd eerst moet inloggen. Voeg dus het inlogscherm van Mijn Vakantiegevoel als volgt toe aan uw favorieten:

    • Ga naar het inlogscherm van Mijn Vakantiegevoel
    • Klik in het scherm op uw rechtermuisknop
    • Kies voor 'toevoegen aan uw favorieten'. Geef als naam bijvoorbeeld op 'Inloggen Mijn Vakantiegevoel'
    • Klik vervolgens op OK. U heeft het inlogscherm van Mijn Vakantiegevoel nu toegevoegd aan uw favorieten.

    Indien u gebruik maakt van Mozilla Firefox
    U kunt een bladwijzer aanmaken voor Mijn Vakantiegevoel. U kunt nooit rechtstreeks naar een specifieke pagina binnen Mijn Vakantiegevoel gaan, omdat u altijd eerst moet inloggen. Maak als volgt een bladwijzer aan voor Mijn Vakantiegevoel:

    • Ga naar het inlogscherm van Mijn Vakantiegevoel
    • Klik in het scherm op uw rechtermuisknop
    • Kies voor 'toevoegen aan uw favorieten'. Geef als naam bijvoorbeeld 'Inloggen Mijn Vakantiegevoel'. U heeft nu een bladwijzer van het inlogscherm van Mijn Vakantiegevoel gemaakt.
  • Hoe veilig is Mijn Vakantiegevoel en wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

    Hogenboom Vakantieparken zorgt ervoor dat uw persoonlijke gegevens strikt vertrouwelijk blijven. De privacy van gevoelige gegevens wordt optimaal gewaarborgd door alle gegevens versleuteld over het internet te versturen. Meer informatie over het privacybeleid van Hogenboom Vakantieparken vindt u onder het kopje Privacy onderaan elke pagina.

  • Waarom moet ik mij registreren op Mijn Vakantiegevoel?

    Registreren zorgt voor een optimale bescherming van uw veiligheid en privacy. Daarnaast krijgt u toegang tot Mijn Vakantiegevoel met informatie over uw boekingen, de accommodatie en bijvoorbeeld aanreisinformatie. Hiermee kunt u snel en eenvoudig uw vakantie voorbereiden.

  • Hoe vraag ik Mijn Vakantiegevoel aan?

    Indien u een vakantie bij ons geboekt heeft en uw e-mailadres heeft doorgegeven, krijgt u van ons een e-mail. Hierin vindt u de link waarmee u Mijn Vakantiegevoel kunt activeren.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten! Wat nu?

    Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u uw gebruikersnaam (e-mailadres) invullen onder het kopje wachtwoord vergeten voordat u inlogt. Wij zullen u vervolgens het wachtwoord zo spoedig mogelijk toesturen via e-mail.

  • Hoe log ik uit?

    Op elke pagina van Mijn Vakantiegevoel staat bovenaan in het midden het woord ‘uitloggen’. Wanneer u hierop klikt bent u uitgelogd.

  • Hoe log ik in op Mijn Vakantiegevoel?

    Om in te kunnen loggen op Mijn Vakantiegevoel dient u Mijn Vakantiegevoel eerst te activeren. Dit doet u door via de link en het wachtwoord (die u per e-mail toegestuurd heeft gekregen na het boeken van een vakantie bij ons) Mijn Vakantiegevoel te activeren. U kunt nu inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord via www.mijnvakantiegevoel.nl of klik, op één van onze sites in het linkermenu op de link Mijn Vakantiegevoel. Vul vervolgens uw gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op inloggen.

  • Op welke tijden kan ik Mijn Vakantiegevoel raadplegen?

    U kunt 24 uur per dag, 7 dagen in de week, uw vakantiezaken online regelen.

  • Voor wie is Mijn Vakantiegevoel bedoeld?

    Mijn Vakantiegevoel is bedoelt voor iedereen die onlangs een vakantie heeft geboekt op één van de vakantieparken of campings van Hogenboom Vakantieparken.

  • Vervalt Mijn Vakantiegevoel zodra ik op vakantie ben geweest?

    Nee, u blijft de toegang tot uw eigen online omgeving houden. Alleen worden de gegevens van uw reeds genoten vakantie verwijderd. Als u weer op vakantie gaat bij Hogenboom Vakantieparken kunt u wederom met dezelfde inlogcodes op uw Mijn Vakantiegevoel terecht.

  • Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen of een nieuw e-mailadres opgeven?

    Klik in Mijn Vakantiegevoel in het linkermenu op ‘login gegevens’. Klik vervolgens op ‘wijzig gegevens’. Hier kunt u uw e-mailadres en/of uw wachtwoord wijzigen.

  • Wat is Mijn Vakantiegevoel?

    Met Mijn Vakantiegevoel kunt u 24 uur per dag, 7 dagen in de week, uw vakantiezaken online regelen. Hierbij kunt u o.a. denken aan de volgende zaken: - eenvoudig uw vakantiegegevens bekijken of wijzigen; - handige extra’s bijboeken; - veilig uw openstaande posten bekijken en eventuele restantbedragen gemakkelijk online overmaken.

van